#iktrekhetmijaan: Samen voor een beter klimaat!
Doe jij ook mee? Want als we samenwerken, kunnen we de wereld mooier en gezonder maken! 🌍💚
Hierbij een overzicht van de acties die wij op school zullen ondernemen:
Maandag 17/02: Dikke Truien-dag (blauwe en/of groene kledij aandoen) 🟢🔵
Dinsdag 18/02: We planten een bessenstruik voor elke graad
Woensdag 19/02: Klasactiviteit rond het klimaat
Donderdag 20/02: Dikke Truien-dag (blauwe en/of groene kledij aandoen) 🔵🟢
Vrijdag 21/02: veggie-dag of probeer in de brooddoos de suikers te beperken – Hier enkele ideeën: kies voor bruin brood in plaats van wit brood, snij het eens in een leuke vorm, kies voor smeerkaas of een lekkere tapenade met fijngesneden groentjes (wortels, komkommer, tomaatjes,…) en/of wat fruit. 🥕🥒🍅🍌🍎🍇
Kom volgende week zoveel mogelijk met de fiets of te voet naar school indien dit mogelijk is.